środa, 22 lipca 2009

Kto zakładał PO

clipped from media.wp.pl
Koszący lot Czempińskiego
Kiedy więc dziennikarka Polsatu zapytała Czempińskiego o Olechowskiego, generała to nie zdziwiło. Po chwili rozmowy wyznał:

– Miałem dość duży udział w tym, że powstała Platforma. Mogę powiedzieć, że odbyłem wtedy bardzo wiele rozmów, a przede wszystkim musiałem przekonać Olechowskiego i Piskorskiego do pewnej koncepcji, którą później oni świetnie realizowali.

– Oni, jak to? A wszyscy mówią, że to nie oni zakładali Platformę Obywatelską...

– Odbyłem ogromną liczbę rozmów w tym zakresie z członkami Unii Wolności, uważałem, że UW przeżywa kryzys i wybór Geremka przesądza o kryzysie w tej partii. I to był najlepszy moment, by powstała nowa partia.

– A Donald Tusk? To nie on zakładał [PO]? Wszyscy myślą, że to on.

– Z Tuskiem także rozmawiałem, to był ten jeden z trzech, jeszcze Płażyński, też trzeba pamiętać – podkreślił Czempiński.

Odniósł się także do obecnej sytuacji.
 blog it

Brak komentarzy: