niedziela, 7 marca 2010

Komorowski nasłał na mnie WSI. Szukali haków

clipped from www.tvn24.pl

"Komorowski nasłał na mnie WSI. Szukali haków"

Romuald Szeremietiew były wiceminister rzuca bardzo mocne oskarżenia pod adresem Bronisława Komorowskiego. W rozmowie z Anitą Werner (TVN24) i Pawłem Siennickim ("Polska") oskarża swojego byłego przyjaciela i przełożonego z MON o wykorzystanie Wojskowych Służb Informacyjnych... do inwigilacji jego osoby.
Szeremietiew był w rządzie Jerzego Buzka wiceministrem obrony. Został zawieszony, a potem odwołany po publikacji Anny Marszałek i Bertolda Kittela w "Rzeczpospolitej", w której zarzucili mu korupcję. W 2008 roku został uniewinniony
Dwa, trzy tygodnie przed wybuchem afery, Bronek powiedział mi, że ukaże się niedobry dla mnie artykuł w jednej z dużych gazet. Mówię mu: no wiesz, zajmuję się polityką, wiec zdaję sobie sprawę, że co pewien czas ukazują się różne rzeczy. Ale on na to: nie, to będzie poważna sprawa – opowiada Szeremietiew. Dodał, że jego zdaniem Komorowski „nie ma zdolności honorowej”.
 blog it

Brak komentarzy: